LISTA KONTROLNA: przyśpieszony proces nauczania

^ Porozmawiaj w szkole o możliwościach przyśpieszenia procesu nauczania.
S Opracuj plan, który pozwoli dziecku podjąć przyśpieszony proces nauczania, a potem albo go kontynuować, albo powrócić do normalnego trybu edukacji, zależnie od tego, jak będzie się z tym czuć. S Upewnij się, że twój plan jest elastyczny i zawiera możliwość realizowania wszelkich opcji, jakie mogą się okazać konieczne. S Przyśpieszony program nauczania działa, ale tylko wówczas, gdy dziecko ma pełną świadomość wszystkich jego aspektów i chętnie je akceptuje. Najlepsza rada, jaką mogę ci dać w tym miejscu, jest taka: spytaj dziecka, czego chce i potraktuj to jako punkt wyjścia. Przebyliśmy od rozdziału pierwszego długą drogę. Rozwialiśmy wspólnie mity dotyczące geniuszu, poznaliśmy sekrety testów i ich wyników, dowiedzieliśmy się, jak rozpoznawać uzdolnienia i talenty dzieci. Dowiedzieliśmy się też, że twoje dziecko ma trzy naturalne uzdolnienia, które łączą je z Leonardem da Vinci, Mozartem i Einsteinem. Żadnego z tych uzdolnień nie sposób zmierzyć czy choćby uchwycić za pomocą testów. Osobiście nazywam je trzema uzdolnieniami geniuszy.

Witam. Mam na imię Genowefa. Jestem wykładowcą na jednym z większych uniwersytetów w Polsce. We wpisach, które publikuję, chciałabym podzielić się z Wami informacjami na temat edukacji, które posiadłam.

angielski dla dzieci gliwice

error: Content is protected !!