Mądra głowa

O Rozwiązywanie problemów jest naturalnym ludzkim uzdolnieniem – wszyscy to robimy niemal na każdym kroku! O Geniusze wykorzystujq tę zdolność rozwiązywania problemów w maksymalnej mierze. O Etykietka „rozwiązywanie problemów” może skrywać przed dzieckiem prawdziwy sens zadań, jakim jest znajdowanie rozwiązań! O Kiedy dziecko po raz pierwszy w życiu wsiada na rower, „znajduje rozwiązanie” problemu jazdy na dwóch kółkach! O Niezależnie od tego, czy twoje dziecko uczy się jeździć na rowerze, czy rozwiązuje zadania na papierze, w gruncie rzeczy robi to samo: stara się rozwiązać problem. O Dzieci potrafią nauczyć się jeździć na rowerze, ponieważ wiedzą, czego szukać. C> Dzieci mogq opanować sztukę rozwiązywania problemów w testach uzdolnień lub w testach na iloraz inteligencji, jeśli wiedzą, czego szukać – powiązań między pozornie niezależnymi elementami. O „Sztuczka geniusza” polega na tym, że dziecko wie, na czym mogą polegać powiązania między pozornie niezależnymi elementami i jak je odnaleźć. O Tego właśnie uczy dzieci sześć kroków i ćwiczenia zawarte w tym rozdziale. O Zdobyta tu wiedza będzie twemu dziecku przydatna przez resztę życia: problemy można „rozgryźć”, a znajdowanie rozwiązań może być świetną zabawą! Jeśli tylko wiesz, jak się za nie zabrać.

Witam. Mam na imię Genowefa. Jestem wykładowcą na jednym z większych uniwersytetów w Polsce. We wpisach, które publikuję, chciałabym podzielić się z Wami informacjami na temat edukacji, które posiadłam.

dla dzieci

error: Content is protected !!