Blog Archives

Jak pomóc dziecku w pełni skorzystać z tego ćwiczenia

W połączeniu z tym wszystkim, czego twoje dziecko nauczyło się dotąd z tego rozdziału, to ćwiczenie stanowi dla niego doskonałą podstawę do opanowania sztuki samodzielnego kształtowania procesu nauki zgodnie z osobistymi potrzebami, co będzie tematem rozdziału 9. Jeżeli upłynął już jakiś czas, odkąd twoje dziecko robiło wcześniejsze ćwiczenia z bieżącego rozdziału, zanim przejdziecie do Magicznej Formuły Sprytnej Nauki, zróbcie razem szybki przegląd kluczowych zagadnień i odświeżcie je sobie w pamięci. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że twoje dziecko w pełni skorzysta z tego krótkiego, lecz efektywnego ćwiczenia. Pozwól mu zgłębiać samodzielnie przez krótką chwilę Magiczną Formułę Sprytnej Nauki, a potem przewróć stronę i poproś, by wpisało ją do poniższej ramki za pomocą słów lub symboli, a potem odpowiedziało na umieszczone poniżej pytanie.

Witam. Mam na imię Genowefa. Jestem wykładowcą na jednym z większych uniwersytetów w Polsce. We wpisach, które publikuję, chciałabym podzielić się z Wami informacjami na temat edukacji, które posiadłam.

cv pomoc

Myślimy, że pani dziecko jest geniuszem …!

Na początku tego rozdziału wspomniałam, że kiedy dojdziemy do końca, twoje dziecko będzie wiedziało, że jego mózg w żadnym razie nie jest po prostu „szarą masą”. Tu już wiesz, co twoje dziecko potrafi i może zrobić. Nauczyciele w szkole tego nie wiedzą, więc nie bądź zaskoczony (zwłaszcza jeśli twoje dziecko chodzi jeszcze do szkoły podstawowej), jeśli olśni ich mimochodem podczas lekcji świeżo zdobytą wiedzą o ciele modzelo- watym i układzie limbicznym, a ty otrzymasz niespodziewany telefon z wiadomością, że twoje dziecko okazało się geniuszem!
Ćwiczenie 15: Magiczna Formuła Sprytnej Nauki Po ukończeniu tego ćwiczenia twoje dziecko będzie znało formułę, która pomoże mu odnosić osobiste sukcesy w nauce. Ten cudowny przepis umyślnie przedstawiono zarówno za pomocą rysunków, jak i słów, żeby był zabawniejszy i łatwiejszy do zapamiętania.

Witam. Mam na imię Genowefa. Jestem wykładowcą na jednym z większych uniwersytetów w Polsce. We wpisach, które publikuję, chciałabym podzielić się z Wami informacjami na temat edukacji, które posiadłam.

telefon

MATEMATYKA

Dobrym pomysłem jest rozmowa z dzieckiem o analogii między tym, co robił Mozart i co robią współcześni piosenkarze. Jak demonstruje powyższa ilustracja, napisanie piosenki wymaga współpracy obu półkul mózgu. Pokazując dziecku, w jakim kontekście lewa i prawa półkula współdziałają ze sobą w praktyce, ułatwisz mu zapamiętanie, czego się nauczyło robiąc całe to ćwiczenie. Ćwiczenie z ołówkiem Poproś dziecko, żeby wzięło ołówek (albo kredki) i korzystając z informacji na stronie 180 połączyło różne rodzaje aktywności z odpowiedzialnymi za nie stronami mózgu. Powiedz, żeby nie przejmowało się faktem, że narysowane linie będą przecinać CM, bo tak właśnie działa mózg, przesyłając informacje z prawej półkuli do lewej półkuli i odwrotnie za pośrednictwem włókien nerwowych tworzących ciało modzelowate.

Witam. Mam na imię Genowefa. Jestem wykładowcą na jednym z większych uniwersytetów w Polsce. We wpisach, które publikuję, chciałabym podzielić się z Wami informacjami na temat edukacji, które posiadłam.

pomoce dydaktyczne matematyka klasy i-iii

error: Content is protected !!